Juriidika
Müügitingimused
1. Üldtingimused
Käesolevad müügitingimused (edaspidi Tingimused) reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja HOLIEST (edaspidi Ettevõte) vahel HOLIEST veebilehe ja e-poe kasutamisel, toodete ja teenuste tellimisel ning tasumisel.
Tingimused kehtivad kõikidele tehingutele, mis on tehtud veebilehel holiest.ee või sellega seotud alamlehtedel.
2. Ettevõte
HOLIEST tegutseb Eesti Vabariigis registreeritud äriühinguna. Ettevõtte täpsed andmed (ärinimi, registrikood, aadress, KMKR number) on toodud veebilehe jaluses ja/või kontaktilehel.
3. Teenused ja tooted
HOLIEST pakub elustiili- ja kodukeskkonna auditiga seotud teenuseid ning nendega seotud tooteid (näiteks mõõteseadmed, lisandid, materjalid).
Tegemist ei ole tervishoiuteenuse osutamisega Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse mõistes. HOLIEST ei diagnoosi ega ravi haigusi ning ei asenda arsti, psühholoogi ega mõne muu tervishoiutöötaja konsultatsiooni.
4. Tellimuse vormistamine
Klient valib e-poes välja soovitud teenuse või toote, lisab selle ostukorvi ning vormistab tellimuse kassas, esitades nõutud andmed ja valides sobiva makseviisi.
Tellimus loetakse esitatuks hetkest, mil Klient klõpsab nupule “Kinnita tellimus”. Pärast tellimuse esitamist saadetakse Kliendile e-posti aadressile tellimuse kinnitus.
Ettevõttel on õigus jätta tellimus täitmata põhjusega või põhjuseta, teavitades sellest Klienti esimesel võimalusel. Sellisel juhul tagastatakse Kliendi poolt tasutud summa samale maksekontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.
5. Hinnad ja maksmine
Kõik hinnad e-poes on esitatud eurodes (EUR) ning sisaldavad kehtivat käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti.
Klient tasub tellimuse eest veebilehel pakutavate makseviiside abil (näiteks pangalink, kaardimakse, makselahendused Montonio jms). Kõik makseid vahendavad partnerid kasutavad turvalisi krüpteeritud ühendusi.
Tellimuse eest tasumisel kinnitab Klient, et on tutvunud Tingimustega ja nõustub nendega.
6. Tarne ja teenuse osutamine
Füüsilised tooted toimetatakse Kliendini valitud tarneviisi kaudu (pakiautomaat, kuller vms). Tarne täpsemad tingimused, hinnad ja tähtajad on välja toodud e-poes tellimuse vormistamise käigus.
Teenuste (nt Platinum Concierge Audit) puhul lepitakse teenuse täpne aeg ja korraldus kokku Kliendiga kas broneerimissüsteemi kaudu või personaalse suhtluse teel.
7. Kliendi õigus tellimusest taganeda
Kliendil, kes on tarbija, on üldjuhul õigus e-poest ostetud kaubast taganeda 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest, esitades Ettevõttele vastavasisulise teate.
Taganemisõigus ei kehti:
- teenuste suhtes, mis on täielikult osutatud;
- toote puhul, mis on valmistatud vastavalt Kliendi isiklikele vajadustele või eritingimustele;
- avatud pakendiga hügieenitoodete korral;
- digitaalsete failide ja materjalide puhul, mille allalaadimine või kasutamine on juba alanud.
Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis, välja arvatud juhul, kui toote olemus ei võimalda seda. Tagastamisel kannab Klient kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
8. Broneeringu tühistamine ja muutmine (Platinum Audit)
Platinum Concierge Auditi ja teiste broneeritavate teenuste puhul on Klient kohustatud teavitama broneeringu tühistamisest või muutmisest esimesel võimalusel.
Kui Klient tühistab kodukülastuse:
- vähemalt 72 tundi enne kokku lepitud aega – tasu tagastatakse täies ulatuses või lepitakse kokku uus aeg;
- 72 kuni 24 tundi enne – Ettevõttel on õigus pidada kinni kuni 50% teenuse hinnast;
- vähem kui 24 tundi enne või kui Klient ei ilmu – Ettevõttel on õigus pidada kinni kuni 100% teenuse hinnast.
Erakorralistes olukordades (nt äkiline haigestumine) otsib Ettevõte võimalusel paindlikku lahendust ja pakub uut aega, arvestades mõlema poole võimalusi.
9. Vastutus ja meditsiiniline lahtiütlus
HOLIEST raportid, soovitused ja konsultatsioonid on mõeldud elustiili ja keskkonna optimeerimiseks, mitte haiguste diagnoosimiseks või ravimiseks.
Kõik soovitused on informatiivse iseloomuga ning ei asenda arstlikku diagnoosi ega raviplaani. Terviseprobleemide või kahtluste korral palume kindlasti pöörduda arsti või muu tervishoiutöötaja poole.
Ettevõte ei vastuta kahjude eest, mis tekivad juhul, kui Klient jätab arvestamata ravijuhised või ei teavita oma tervislikust seisundist piisavalt (nt varjatud diagnoosid, ravimid, eripärad).
10. Pretensioonid ja vaidluste lahendamine
Pretensioonide puhul palume esmalt pöörduda HOLIEST klienditoe poole e-posti aadressil info@holiest.com, et leida lahendus koostöös ja rahulikult.
Kui Klient ja Ettevõte ei saavuta kokkulepet, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või kohtu poole. Täpsem info tarbijavaidluste lahendamise kohta on kättesaadav Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kodulehel.
11. Tingimuste muutmine
Ettevõttel on õigus Tingimusi ühepoolselt muuta, avaldades värske versiooni veebilehel. Muudatused jõustuvad alates avaldamise hetkest ning kehtivad edasiulatuvalt uutele tellimustele.
12. Kontaktandmed
Küsimuste, tagasiside või pretensioonide korral võta meiega ühendust:
E-post: info@holiest.com
Veebileht: holiest.ee
Viimati uuendatud: 01.12.2025